با توقف تولید “جیران”حسن فتحی/پیش تولید “آهوی من مارال ” آغاز می‌شود

آهوی من مارال
آهوی من مارال

نمایش خانگی/مهناز خدادوست: مدتی کوتاه بعد از تعلیق تولید سریال “جیران”حسن فتحی، پیش تولید پروژه نمایش خانگی ” آهوی من مارال ” به زودی آغاز خواهد شد .

پیش تولید ” آهوی من مارال ” پس از شروع دوباره تولیدات سینمایی که به علت شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده ، آغاز خواهد شد.

طراحی لوگو این سریال برعهده مهران گل محمدی و لیدا صبوری است.

سریال ” آهوی من مارال ” که در دوره قاجار و عصر ناصرالدین شاه می گذرد در دو فصل برای پخش از شبکه نمایش خانگی ساخته می شود؛ فصل اول پانزده قسمت و فصل دوم در بیست و پنج قسمت خواهد بود.

موضوع این سریال به عشق ناصر الدین شاه به دختر روستازاده و ماجراهای اطراف آن می پردازد همچنین داستان هایی از کنیزان ترک به میان خواهد آمد و …

بخشی هایی از سریال در استانبول قدیم می گذرد و از بازیگران شناخته شده سینما و تلویزیون ترکیه نیز استفاده خواهد شد و در این زمینه مذاکراتی انجام شده است.

در خلاصه قصه ” آهوی من مارال ” آمده : ناصرالدین شاه، دست به ماشه برده تا آهویی صید کند که آهو چشمی، چون باد از راه رسیده و چون برق می‌گذرد و به دنبالش حال سلطان صاحبقران می‌شود حال اسیری که در دام مانده باشد ، صیاد رفته باشد. شاه به حکم قدر قدرتی امر می کند که صیاد را به شکارگاه بازگردانند ، غافل از اینکه آن آهو چشم گریزپا ، خود صید و صیاد عاشقی جوان است از دیار آذربایجان ، دیاری که گل‌های دشتش همه سارای نام دارند و سروهای سر به فلک کشیده‌اش همه خان چوپان..

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید