بازیگر زن نقش منفی سریال بیان کرد⇐تولید «ماه تی تی» تا یک سال آینده ادامه خواهد داشت/میرباقری با ساختارشکنی از بازیگران، شخصیتهایی متفاوت خلق کرده

آزیتا ترکاشوند

نمایش خانگی/مهدی فلاح صابر: تازه ترین سریال داوود میرباقری برای شبکه خانگی با عنوان «ماه تی تی» در مرحله فیلمبرداری قرار دارد و پرهیز از درگیری در حاشیه ها باعث شده میرباقری کار خود را در سکوت خبری پیش ببرد.

به گزارش نمایش خانگی مریلا زارعی، لیلا حاتمی، جمشید مشایخی، شهرام حقیقت دوست، مهران غفوریان و مرجانه گلچین از جمله بازیگران این سریال هستند که فیلمبرداری آن اواخر شهریورماه کلید خورد.

آزیتا ترکاشوند بازیگری که اخیرا سریال «ملکوت» را روی آنتن داشته در گفتگو با نمایش خانگی با اشاره به حضور خود در این سریال از ایفای نقش منفی سریال خبر داده و درباره برخی جزییات سریال و روند کاری میرباقری در آن صحبت کرد.

ایفای شخصیتی منفی به نام «حورا»

ترکاشوند گفت: در پروژه «ماه تی تی» در کنار لیلا حاتمی و جمشید مشایخی مشغول ایفای نقش هستم. عقبه کاری میرباقری طوری است که بسیاری از بازیگران آرزو دارند که با ایشان کار کنند و باعث افتخار است که در این پروژه در خدمت این کارگردان مطرح هستم.
بازیگر «کلاه پهلوی» در خصوص نقش خود در «ماه تی تی» گفت: در این سریال نقش شخصیتی به نام «حورا» را ایفا میکنم که شخصیت منفی سریال است. این کاراکتر برایم به نوعی خاص و دارای زمینه های فانتزی است. فقط میتوانم بگویم منتظر یک بازی و شخصیت متفاوت از من باشید.

ترکاشوند افزود: آرزو داشتم نقشی را بازی کنم تا بتوانم توانایی ها و بضاعتم در این حرفه را نشان دهم و این کاراکتر آنقدر جا دارد که بازیگر را به فکر واداشته و برایش چالش جدی ایجاد میکند و داود میرباقری این فرصت را داد که خودم را اثبات کنم. در این مدت تمام فکرم را معطوف به این نقش کردم و از حق نگذریم راهنمایی ها و توضیحات جامع و کامل میرباقری که شخصیت را خلق کرده در باور پذیری این نقش برای من و تلاش برای ایفای نقش درست، تأثیر فراوانی داشت.

با «ماه تی تی» الفبای بازیگری را می آموزم

بازیگر سریالهای «گذر از رنجها» و «توطئه فامیلی» خاطرنشان ساخت: پس از این همه سال فعالیت، تازه با کار در «ماه تی تی» بود که احساس کردم در مقابل دوربین میرباقری دارم تازه الفبای بازیگری را می آموزم چون ایشان جدای از اینکه کارگردان و نویسنده متبحری هستند، بازیگردان خوبی هم هستند.

این بازیگر خاطرنشان ساخت: میرباقری در «ماه تی تی» با ساختار شکنی از بازیگران کاراکترهای جدید و متفاوتی خلق کرد. برخلاف بسیاری که بازیگرها را فقط در نقشهای منفی و مثبت بصورت کلیشه بکار میگیرند میرباقری به بازیگری که سابقا نقش منفی بازی میکرده، کاراکتری مثبت را میسپارد و بالعکس. میرباقری با این ساختارشکنی تمام توانایی های یک بازیگر را از زوایای مختلف میسنجد.

تولید «ماه تی تی» تا یک سال آینده ادامه خواهد داشت

ترکاشوند که یک فیلم سینمایی به نام «چهل سرباز» را آماده حضور در جشنواره دارد، در خصوص وضعیت تولید “ماه تی تی” گفت: تیم تولید هم اکنون در شهرک غزالی مشغول فیلمبرداری هستند و این پروژه حداقل تا یک سال آینده ادامه خواهد داشت. من این نوید را به مردم میدهم که منتظر یک اثر خوب و زیبا و متفاوت با کارهای قبلی این کارگردان باشند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید