انتقاد حبیب اسماعیلی از قاچاق «گشت2»⇐با این حرام‌خواری برخورد کنیم

حبیب اسماعیلی

نمایش خانگی: در حالی که انتشار نسخه ای قاچاق از کمدی «گشت2» اعتراضات سعید سهیلی و حمید فرخ نژاد تهیه کنندگان این فیلم را موجب شده(اینجا و اینجا را بخوانید) و در شرایطی که خانه سینما به عنوان تنها نهاد صنفی سینما همچنان در برابر این قاچاق واکنشی نشان نداده است حبیب اسماعیلی از تهیه کنندگان باسابقه سینما و مدیر موسسه پخش رسانه فیلمسازان به انتقاد از قاچاق فیلمهای سینمایی پرداخت که سرمایه فرهنگی را به تاراج می برند.

حبیب اسماعیلی بیان داشت: همه ميدانيم كه مردم شريف ما از حرام‌خواري بيزارند. مردم نجيب ما از راه حلال كسب درآمد مي‌كنند و به استثناي تعداد بسيار اندك كه حرفه‌شان قاچاق و دزدي مي‌باشد با دسترنج خود نان حلال به منزلشان مي‌برند و قطعاً مي‌دانند استفاده و ديدن فيلمهايي كه توسط افراد فرصت‌طلب كه سرمايه ديگران را تاراج و مبادرت به تكثير و پخش غيرقانوني مي‌كنند نوعي حرام خواري است.

اسماعیلی ادامه داد: وظيفه ماست در این باره اطلاع رساني کنیم و با اين شيوه غيراخلاقي برخورد نماييم  و با حمايت و ديدن فيلم  «گشت 2» در سينماها و خريد نسخه هاي قانوني و استاندارد آن از توسعه شبكه هاي قاچاق جلوگيري نماييم.  سعيد سهيلي عزيز و همكاران گرامي «گشت ٢» خسته نباشيد. خداقوت.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید