استقبال از «گشت2» در شبکه خانگی⇔قسمت سوم «گشت ارشاد» هم تولید خواهد شد

گشت3

نمایش خانگی: قسمت دوم «گشت ارشاد» هم به مانند قسمت اول آن با توجه مخاطبان روبرو شد و البته که عدم ایجاد مشکل در مسیر اکران آن باعث شد فروش کلش به حدود 20 میلیارد برسد و به این ترتیب پرفروشترین فیلم تاریخ سینمای ایران شود.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» استقبال از «گشت2» علیرغم قاچاق آن در بازار رسمی محصولات خانگی هم ادامه دارد و این فیلم در روزهای گذشته یکی از پرفروشترین فیلمهای شبکه خانگی بوده است. این فروش خود میتواند تضمینی باشد بر بازگشت سرمایه قسمت سوم این کمدی. موضوعی که سعید سهیلی هم در گفتگو با «خراسان» به آن اشاره کرده است.

سعید سهیلی با اشاره به برنامه هایش برای ساخت قسمت سوم می گوید: احتمال ساخت فیلم سوم هم خیلی زیاد است. قصه 1 و 2 متکی به زندگی سه تا شخصیت عباس، حسن و عطا بود. امکان دارد همه چیز تغییر کند ولی همه چیز قطعا حول زندگی این سه شخصیت ادامه خواهد داشت.

سهیلی درباره حال و هوای قسمت سوم ادامه میدهد: ممکن است با توجه به شرایط قصه و داستان، آدمهای جدید هم اضافه شوند به هر حال همان قصه اصرار مردم و عوامل برای ساخت فیلم بعدی هم هست و همه این روزها راجع به ساخت «گشت3» از من می پرسند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید