اظهارات گنگ و دوپهلوی فردین خلعتبری درباره حذف ناگهانی از «شهرزاد»

فردین خلعتبری-علیرضا قربانی

نمایش خانگی: فصل اول «شهرزاد» در حالی روی آنتن رفت که به مانند سریال «شب دهم» این فردین خلعتبری بود که موسیقی کار را ساخته و خوانندگی کار هم به علیرضا قربانی سپرده شد با این حال از قسمت پنجم به بعد «شهرزاد» بود که صدای محسن چاووشی با تنظیم آهنگ افرادی نظیر بهروز صفاریان، آرش پاکزاد، فرشاد حسامی و شهاب اکبری جایگزین شد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» هرچند محمد امامی تهیه کننده سریال یک دلیل این تغییر فاز از قربانی-خلعتبری به چاووشی را تلاش در جهت ارتباط گیری بیشتر با مخاطب دانست اما نه علیرضا قربانی و نه فردین خلعتبری هیچ گاه به صراحت در این باره حرفی نزدند.

خلعتبری به تازگی و حدودا یک سال بعد از جدایی از تیم تولید «شهرزاد» در برنامه «آهنگ» وقتی طرف پرسش درباره قطع همکاری قرار گرفته کوشیده با اظهاراتی گنگ و کاملا دوپهلو پاسخگو باشد.

این آهنگساز درباره‌ حاشیه‌ های پیرامون سریال «شهرزاد» و رابطه‌ این روزهایش با حسن فتحی گفت: اگر می‌خواستم درباره‌ «شهرزاد» حرف بزنم که تاکنون حرف زده بودم.

خلعتبری سپس با اشاره به مرگ افشین یداللهی که دوست مشترک او و حسن فتحی بود ادامه داد: من هنوز مرگ افشین یدالهی را نمی‌‌توانم درک کنم؛ هنوز برایم سخت است و فکر می‌کنم ای کاش با او نگاه مهربان‌تری انجام شود، همان شب با او تلفنی حرف زدم و یکی از قطعاتی که با ارکستر ضبط کرده بودم برایش گذاشتم، گفت این یک «شب دهم» دیگر است؛ تکرار برای او معنای گذشته را نداشت؛ معنای آینده را داشت.

وی با اشاره به امتداد ارتباط با حسن فتحی حتی بعد از حذف ناگهانی از «شهرزاد» اظهار داشت: روز سوم درگذشت یداللهی تنها کسی که توانست کاری کند که احساساتم را بیرون بریزم، حسن فتحی بود. ما با هم بزرگ شدیم. برای یک نسل هستیم. چطور میشود وقتی او به کسی بگوید برایم آهنگ بساز آدم فهمیده‌ای باشد و اگر نگوید این طور نباشد؟!! همان‌طور که در بسیاری از سریال‌های او حضور داشتم؛ به همان دلیل در «شهرزاد» نبودم.

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید