ادعاهای تهیه‌کننده سریال «ساخت ایران»⇐تولید سریال برای شبکه خانگی جز ضرر به همراه ندارد/همه سریالهای این روزهای شبکه خانگی دچار ضرر مالی شده‌اند!

ساخت ایران

نمایش خانگی: امیر پروین‌حسینی از جمله تهیه کنندگان تلویزیون که به همراه شریک سالیانش منصور سهراب‌پور سریال خانگی «ساخت ایران» را تولید کرده بود اعتقاد دارد که سرمایه گذاری در شبکه خانگی با ضرر همراه است.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» این تهیه کننده که رایت پخش «ساخت ایران» را چند سال بعد از عرضه در شبکه خانگی به تلویزیون واگذار کرد و این سریال در شبکه های آیفیلم و نسیم روی آنتن رفت با اشاره به اینکه الویت کارش را بر سینما گذاشته به «مهر» گفت: اکثر فیلمنامه هایی که در دست دارم پروژه های سینمایی است و در حال حاضر هیچ برنامه ای برای تولید سریال در شبکه نمایش خانگی ندارم. البته معتقدم در حال حاضر تولید سریال برای شبکه نمایش خانگی تنها به ضرر تهیه کننده است.

این کارگردان توضیح داد: با توجه به اینکه من به عنوان یک تهیه کننده بخش خصوصی، نگاه اقتصادی به تولید در سینما دارم و به دنبال بازگشت سرمایه هستم در نتیجه نمی توانم مانند دیگر تهیه کنندگانی که چگونگی فروش سریال ها در شبکه نمایش خانگی برای آنها اهمیت ندارد، دست به تولید یک سریال بزنم.

پروین حسینی که به همراه سهراب پور در جشنواره یاس95 تندیس ویژه هیأت داوران را گرفته بود تاکید کرد: البته در صورتی که شرایط به گونه ای پیش رود که سریال های شبکه نمایش خانگی به سوددهی برسد، من نیز دوباره در این عرصه ورود پیدا خواهم کرد اما آنچه که می دانم این است که همه سریال هایی که این روزها وارد شبکه نمایش خانگی می شود با ضرر مالی همراه است.

تندیس ویژه هیأت داوران جشنواره یاس به تهیه کنندگان «ساخت ایران» اهدا شد
امیر پروین حسینی(راست) در کنار منصور سهراب پور شریکش در تولید «ساخت ایران»

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید