ادعاهای بازیگر «دردسرهای عظیم»⇐شبکه خانگی کلاهبرداری می‌کند!/هیچ تعریفی از «عاشقانه» نشنیده‌ام/در شبکه خانگی بیشتر تهیه کنندگان به بخش مالی قضیه فکر می‌کنند

سولماز غنی

نمایش خانگی: تأخیرهایی که در پخش سریالهای مختلف شبکه خانگی روی داده است این بار گریبان «عاشقانه» را گرفته است.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» سریال «عاشقانه» که استارت خوبی هم در جلب مخاطب داشت در هفته های اخیر به دلایل مختلف از درگیری میان سرمایه گذاران گرفته تا مشکلات پیش آمده میان تهیه کنندگان و صنف ویدیوی درخواستی حاشیه ساز شده است و تازه ترین قسمت آن نیز بناست با یک هفته تأخیر از نهم خرداد به شبکه خانگی بیاید.

شاید همین امر باشد که باعث شده سولماز غنی بازیگر زن سریالهایی همچون «دردسرهای عظیم»، «هزاران چشم» و «پنج کیلومتر تا بهشت» بدقولیهای شبکه خانگی را یکی از دلایل بی اعتمادی مخاطبان بداند.

سولماز غنی با اشاره به کیفیت سریالهای خانگی به «میزان» گفت: کیفیت سریال‌هایی که در شبکه نمایش خانگی ساخته می‌شود در حد قابل توجهی نیست و تنها سریال «شهرزاد» کیفیت قابل ملاحظه‌ای داشت و سایر سریال‌ها کیفیت خوبی نداشتند.

وی اظهار کرد: نیمی از سریال‌های شبکه نمایش خانگی که قرار بود در چند فصل ساخته شود، نصفه کاره رها شدند که فکر می‌کنم این اتفاق یک نوع کلاهبرداری از مردم محسوب می‌شود و همین موضوع باعث می‌شود که مردم به این مدیوم بی اعتماد شوند.

غنی در بخش دیگری از صحبت‌های خود توضیح داد: خود من به جز سریال «شهرزاد» سریال دیگری را در شبکه نمایش خانگی دنبال نکردم و حتی سریالی با عنوان «عاشقانه» که به تازگی وارد این شبکه شده را پیگیری نمی‌کنم.

وی یادآور شد: زمانی که سریال «شهرزاد» درحال پخش بود، اگر یک نفر می‌خواست این اثر را تماشا کند به اندازه‌ای از اطرافیان تعریف آن را می شنید که به خریدن و سپس تماشا کردن این سریال ترغیب می شد. هیچ تعریفی از سریال «عاشقانه» نشنیده‌ام.

غنی خاطرنشان کرد: فکر می کنم آن اتفاق لازم برای شبکه نمایش خانگی هنوز رخ نداده است اما امیدوارم که به زودی رخ بدهد. در شبکه نمایش خانگی بیشتر تهیه کننده‌ها به بخش مالی قضیه فکر می‌کنند و سود دهی برایشان اهمیت بیشتری دارد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید