اختصاصی «نمایش خانگی»⇐مهدی هاشمی و مهناز افشار به «گلشیفته» پیوستند

مهدی هاشمی-مهناز افشار

نمایش خانگی: بهروز شعیبی کارگردانی که پیشتر ارزشی می‌نمود بعد از همراهی با تهیه‌کننده فیلم 3ارگانی «ماجرای نیمروز» در فیلمهای «سیانور» و «دارکوب» و سریال «پرده نشین» حالا به سراغ «گلشیفته» آمده است.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» اینکه شعیبی بعد از پرداختن به ماجرای انشقاق مجاهدین در «سیانور» و کودک کشی توسط یک مادر معتاد در «دارکوب» و زندگی روحانیون در «پرده نشین» حالا به استفاده از نام یک هنرپیشه مشهور مهاجر برای محصول تازه اش روی آورده جالب به نظر می رسد.

دو روز قبل بود که درباره حضور نازنین بیاتی بازیگر تیپیکال دختران شهرستانی در سریال خانگی «گلشیفته» خبررسانی کردیم؛ خبری که توسط بسیاری از رسانه ها بدون ذکر منبع منتشر شد.(اینجا را بخوانید)

تازه ترین خبر اختصاصی «نمایش خانگی» درباره سریال «گلشیفته» حضور مهدی هاشمی بازیگر قدیمی سینمای ایران و مهناز افشار بازیگر زن سینما در آن است.

مهدی هاشمی که پیشتر در «سیانور» و در نقش یک بازجوی خشن با شعیبی همکاری کرده بود ایفاگر یکی از کاراکترهای اصلی «گلشیفته» است. مهناز افشار که در «دارکوب» همکار شعیبی بود نیز یکی دیگر از کاراکترهای «گلشیفته» را ایفا خواهد کرد.

مهدی هاشمی هرچند سابقه ایفای نقش در سریالهای تلویزیونی ماندگاری مانند «سلطان و شبان» و «روزگار قریب» را دارد و اخیرا هم سریال «در جستجوی آرامش» را روی آنتن داشت با «گلشیفته» برای اولین بار است که مدیوم نمایش خانگی را تجربه می کند.

مهناز افشار اما برخلاف هاشمی به تازگی سریال «عاشقانه» را در شبکه خانگی داشت که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

سریال خانگی «گلشیفته» تازه ترین محصول موسسه هنرنمای پارسیان است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید