آیا مجیدی ادعاهای این متهم بانک سرمایه درباره ارتباط با پروژه “محمد(ص)” را شنیده است؟؟

محمدهادی رضوی-احسان دلاویز

نمایش خانگی: در هفتمین جلسه رسیدگی به پرونده متهمان بانک سرمایه، رسول قهرمانی نماینده دادستان با مرور برخی اتهامات احسان دلاویز سرمایه گذار سریال خانگی “شاهگوش” از گردش حساب میلیاردی او در دولت اعتدال گفت.

نماینده دادستان گفت: ما گردش حساب آقای دلاویز را در بانک ملی قبل از سال ۹۲ و بعد از ان استخراج کردیم که نشان می‌دهد بالاترین واریزی قبل از سال ۹۲، ۲۴ میلیون و ۵۰۰ تومان بوده، اما بعد از سال ۹۲ گردش دو حساب بانک ملی آقای دلاویز ۳۰ میلیارد تومان بوده است!!

نماینده دادستان ادامه داد: دلاویز باید توضیح دهد که چرا در زمان همکاری با بانک سرمایه اشخاصی همچون حیدرآبادی پور-که از کشور متواری و اخیرا در اسپانیا بازداشت شد- را مدیرعامل بانک سرمایه کرده اند؟؟

احسان دلاویز در دفاعیه خود ادعایی را درباره ارتباط با پروژه “محمد(ص)”  بیان کرد: بنده در سال 92 از بانک سرمایه استعفا دادم! حیدرآبادی پور انتهای دی 94 مدیرعامل بانک سرمایه شد و من در آن زمان اصلا ایران نبودم چون برای فیلم “محمد(ص)” از شهریور ماه به کانادا رفته بودم!!!

ادعایی که دلاویز درباره پروژه “محمد(ص)” بیان کرده بیش از همه باید از سوی مجید مجیدی کارگردان این پروژه پاسخی یابد.

نقش متهم فعلی بانک سرمایه در پروژه “محمد(ص)” چه بوده؟ و ادعاهای ایشان درباره سفر به کانادا بخاطر حضور فیلم مجیدی در جشنواره مونترال چقدر صحت دارد؟؟؟

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید