آهنگساز «عاشقانه» به‌دنبال برگزاری کنسرتهای متفاوت در پایتخت

بابک-زرین-منوچهر-هادی-فریدون-آسرایی

نمایش خانگی: بابک زرین آهنگساز و تنظیم کننده ای که این روزها سریال «عاشقانه» را در شبکه خانگی دارد از برنامه‌های خود برای برگزاری کنسرتهایی متفاوت در تهران سخن گفته است؛ کنسرتهایی که در یکی از آنها سالار عقیلی به عنوان خواننده حاضر خواهد بود.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» زرین که دقت زیادی را برای ساخت قطعات باکلام «عاشقانه» با صدای فرزاد فرزین و فریدون آسرایی انجام داده است علیرغم پایان فیلمبرداری این سریال همچنان مشغول کار بر روی موسیقی آن است. زرین به «مهر» گفت: با پایان گرفتن تصویربرداری سریال «عاشقانه» منوچهر هادی همچنان مشغول کار روی موسیقی این مجموعه هستیم که اعتقاد دارم نسبت به کارهای قبلی من از حال و هوای بسیار متفاوتی برخوردار است.

وی ادامه داد: با توجه به تلاشی که برای متفاوت بودن انجام دادیم حجم کار نیز بسیار زیاد بود و وقت زیادی از تیم آهنگسازی گرفت. خوشبختانه روند کار هم به شکلی بود که مخاطبان هم از تیتراژها با صدای فریدون آسرایی و فرزاد فرزین و هم از موسیقی متن راضی بودند و این برای من بسیار خوشحال کننده است.

وی درباره فعالیت های دیگر خود در عرصه موسیقی فیلم و سریال گفت: پیشنهادهایی برای ساخت موسیقی چند مجموعه تلویزیونی دارم که بعد از قطعی شدن حتما درباره آنها اطلاع رسانی می کنم. این در حالی است که دوست دارم همواره کارهایی که برای ساخت موسیقی قبول می کنم تفاوت هایی با کارهای قبلی ام داشته باشم از این رو در تلاشم با وسواس بیشتری نسبت به انتخاب کارها اقدام کنم.

آهنگساز مجموعه «معمای شاه» از استمرار همکاری خود با سالار عقیلی و تولید چند قطعه موسیقایی به خوانندگی محمد اصفهانی خبر داد و گفت: در حال برنامه ریزی و تولید مجموعه آثاری به خوانندگی سالار عقیلی هستم که این آثار هم در قالب تک آهنگ و هم در قالب آلبوم در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد. البته چند کار هم با هنرمندی محمد اصفهانی داریم که طی ماه های آینده به تناوب برنامه ریزی هایی که انجام گرفته به مخاطبان ارائه می شود. ضمن اینکه تا چند وقت دیگر با چند خواننده که حوزه کاری شان در سبک موسیقی پاپ ایرانی است کارهایی انجام می دهیم که از جمله این هنرمندان می توانم به علیرضا علیزاده اشاره کنم که به زودی با ارائه چند قطعه به مخاطبان معرفی می شود.

زرین در بخش دیگری از صحبت های خود عنوان کرد: مدت زیادی است مشغول برنامه ریزی برای اجرای صحنه ای منتخب آثارم هستم که با توجه به نقشه ای که برای این اجرا طراحی کردم این پروسه روند طولانی را طی می کند اما به طور حتم مخاطبان شاهد یک اجرای صحنه ای متفاوت خواهند بود. البته جزئیات کار مشخص شده و به زودی در قالب یک گزارش مشروح برای علاقه مندان اطلاع رسانی می شود.

این هنرمند در پایان توضیح داد: یکی از کنسرت های متفاوت ما به خوانندگی سالار عقیلی خواهد بود و برنامه به گونه ای است که تماشاگران شاهد یک کنسرت متفاوت خواهند بود. البته همان طور که می دانید در برگزاری کنسرت ها همواره مشکلات زیادی وجود دارد که امیدوارم با گذر از این مشکلات شاهد یک اجرای صحنه ای موفق باشیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید