آزادی تهیه‌کننده «شهرزاد» و استقرار در یک هتل؟؟!

محمدهادی رضوی و محمد امامی

نمایش خانگی: محمد امامی تهیه کننده سریال پرمخاطب «شهرزاد» اواسط مهرماه امسال و با طرح شائبه هایی مبتنی بر آنچه درگیری در پرونده سوءاستفاده در صندوق ذخیره فرهنگیان شایعه شده بود، بازداشت شد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی»، البته که مدتی بعد از بازداشت او محمدرضا محدث خراسانی قائم‌مقام مدیرعامل اسبق صندوق ذخیره فرهنگیان اعلام کرد که اتهام امامی وام گرفتن از صندوق ذخیره فرهنگی بدون سپردن وجه الضمان برای تولید سریال «شهرزاد» بوده است و نه سوءاستفاده از صندوق.

در دو ماه گذشته یکی دو بار خبر آزادی امامی که اتفاقا در جشنواره امسال هم کمدی جذاب «خوب بد جلف» را داشت و حالا هم آن را روی پرده دارد منتشر شد؛ اخباری متناقض که هر بار هم رد شد.

شنیده های «نمایش خانگی» اما حکایت از آن دارد که امامی مدتی است با سپردن وثیقه آزاد شده است و البته در یکی از هتلهای تهران مستقر شده و می کوشد برخی مشکلات مرتبط با پروژه های پیش رویش و از جمله ادامه تولید فصل دوم «شهرزاد» و گرفتاریهای ایجاد شده با محمدهادی رضوی سرمایه گذار فصل اول و شریک برند سریال و همچنین مسأله توقیف «کاناپه» که بخشی از سرمایه اش توسط وی تأمین شده بود را حل کند.

 خانواده محمد امامی و از جمله پدرش درباره این شنیده ها واکنش صریحی نشان نداده اند و سعی کرده اند به گونه «نه تأیید و نه تکذیب» پاسخگوی پرسش «نمایش خانگی» درباره آزادی این تهیه کننده و سرمایه گذار باشند با این حال یکی از نزدیکان امامی این آزادی را موقت دانسته و از بازگشت مجدد وی به اوین خبر داد.

ادامه تولید فصل دوم «شهرزاد» و حل شدن مشکلات با شریک برند در آینده نزدیک است که می تواند مصداقی روشن باشد بر درستی یا نادرستی شنیده های مرتبط با آزادی این تهیه کننده.

فعالیت فراوان در سینما و دریافت کارت تهیه کنندگی از صنفی به ریاست فرشته طائرپور

محمد امامی پیش از بازداشت به شدت در سینما فعال شده بود و به عنوان سرمایه گذار در پروژه های مختلفی حضور داشت؛ از «تابو»ی خسرو معصومی تا «ابد و یک روز» سعید روستایی. مدتی بعد از بازداشت وی حسین پارسایی مدیرکل نمایش خانگی ارشاد فاش کرد که امامی کارت تهیه کنندگی را از صنفی به نام «کانون تهیه کنندگان فیلم ایران» گرفته است؛ کانونی به ریاست فرشته طائرپور تهیه کننده «نخودی» که فرزندش غزل شاکری از جمله بازیگران سریال «شهرزاد» بود!

صدور کارت تهیه کنندگی برای امامی از سوی فرشته طائرپور موجب واکنش سیدضیاء هاشمی رییس اتحادیه تهیه کنندگان سینمای ایران شد که در گفتگویی تفصیلی به صراحت از این گفت که امثال چنین سرمایه گذارانی برای عضویت در اتحادیه بارها تلاش کرده اند اما با پاسخ منفی وی روبرو شده اند و در نهایت از صنفهای متفرقه کارت گرفته اند.

باید منتظر ماند و ادامه فعالیت امامی را نظاره کرد؟ آیا او با این همه حاشیه که برایش ایجاد شده بعد از حل مشکلات اخیر باز هم به کار در سینما و شبکه خانگی خواهد پرداخت یا دیگر دور این کار را کلا خط خواهد کشید؟

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید