کمتر از 72 ساعت بعد از قتل مدیر GEM⇐سریال خانگی کارگردان GEM در رسانه ملی پخش می‌شود+عکس

سیگنال موجود است

نمایش خانگی: چند روز قبل گزارشی ارائه شد درباره پخش سریال خانگی «سیگنال موجود است» از شبکه نسیم؛ سریالی که مهدی مظلومی پیش از رجعت به جم و حدودا سه سال قبل آن را ساخته بود اما نیافتن راهی به کنداکتور پخش تلویزیونی باعث شد توسط موسسه تدبیروامیدماندگار به شبکه خانگی عرضه شود.(اینجا را بخوانید)

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» حالا و دو سال بعد از عرضه نصفه و نیمه سریال به شبکه خانگی تمام قسمتهای آن بناست از  شبکه نسیم پخش شود و بنا به اعلام رسمی شبکه نسیم این سریال از سه شنبه دوازدهم اردیبهشت ماه رأس 22 روی آنتن میرود.

جالب است که سعید کریمیان مدیر شبکه های تلویزیونی جم شنبه شب توسط عده ای ناشناس به قتل رسید و در یک فاصله زمانی کمتر از 72 ساعته نسبت به این قتل، قسمت اول سریال مهدی مظلومی که هنگام حضور در ترکیه مدام سعی میکرد از ارتباطات نزدیک خود با این مدیر ترورشده سخن گوید روی آنتن رسانه ملی می رود.

جالب است در متن خبر ارائه شده از سوی شبکه نسیم درباره پخش این سریال، نام تهیه کننده آن یعنی مسعود فرخنده طینت به عنوان کارگردان سریال آمده است آن هم در حالیکه پیشتر به هنگام عرضه در شبکه خانگی نام کارگردان عینا آمده بود!!!

سریال «سیگنال موجود است» درباره جوانی به نام پرهام است که سودای خوانندگی در سر دارد، اما در هیچ‌کدام از سبک‌های موسیقی به موفقیت دست پیدا نمی‌کند. بنابراین به تشویق دو تن از دوستان خود تصمیم می‌گیرد که برای خوانندگی به خارج از کشور سفر کند و در آنجا در دام شبکه های ماهواره ای می افتد و…

سیامک انصاری، سیدجواد رضویان، مهران غفوریان، حامد وکیلی، امید روحانی، لاله صبوری، مرضیه صدرایی، محمود بصیری، همراه با سحر ولدبیگی بازیگران اصلی این سریال هستند.

این مجموعه در ۱۳ قسمت ۳۵ دقیقه ای، هر شب غیر از پنجشنبه ها ساعت ۲۲ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

سیگنال موجود است
مهدی مظلومی در پشت صحنه «سیگنال موجود است»

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید