رهایی از ممیزی اداره نظارت به عرضه اینترنتی یک سریال منجر شد؟!+عکس

نعلبکی

نمایش خانگی: بعد از عرضه نخستین سریال اینترنتی ایران با عنوان «نفوذ» که در دو قصل تولید و پخش شده و بر روی سایت آپارات و فیلیمو هم برای مشاهده و دانلود قرار گرفت، دومین سریال اینترنتی ایران با نام «نعلبکی» به شیوه ویدیوی درخواستی از طریق سامانه آپارات از 29 اسفندماه پخش خود را آغاز کرد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» سریال «نعلبکی» با حضور بازیگران جوان تئاتر و به کارگردانی سیدمهدی طبیبی و تهیه‌کنندگی محمدامین مهدی‌نژاد تولید شده است و جالب آنجاست که تهیه کننده سریال در گفتگو با «تسنیم» یکی از دلایل پخش اینترنتی به جای پخش در شبکه خانگی را آن دانسته که پخش به این شیوه نیازی به تأیید نظارت ارشاد ندارد!!

محمدامین مهدی‌نژاد تهیه کننده «نعلبکی» گفت: این سریال رنگ و بوی سیاسی دارد و یکی از دلایل انتخاب پخش به صورت اینترنتی همین موضوع است. چرا که ما می‌خواهیم سریالمان به‌روز باشد و داستان آن طبق حوادث و اتفاقات جامعه پیش برود. همچنین اگر می‌خواستیم از کانال سینمای خانگی آن را عرضه کنیم روند پخش هر قسمت از تولید تا تأیید توسط نظارت و ارزیابی وزارت ارشاد و پخش، سه تا چهار هفته طول می‌کشید.

این تهیه کننده ادعا کرده این سریال قابلیت رقابت با سریالهای الف رسانه ملی را دارد! وی با اشاره به 13 قسمتی بودن این سریال، مدت پخش هر قسمت را 15 تا 20 دقیقه عنوان کرد و گفت: «نعلبکی» هر هفته یکشنبه و چهارشنبه پخش می‌شود. مردم ما سیاسی هستند و کار سیاسی را می‌پذیرند بر همین اساس مخاطبی که ما مد نظر داریم 50 هزار نفر است. سریال را به شکلی تولید می‌کنیم که می‌تواند با سریال‌های تلویزیون برابری کند و حتی در رده آثار الف قرار گیرد. تولید «نعلبکی» یک کار بلند پروازانه است.

مهدی‌نژاد با تصریح اینکه کسب و کار اینترنتی در دنیا رواج زیادی دارد و بازگشت سرمایه خوبی نیز خواهد داشت، ابراز امیدواری کرد اسپانسرها از این سریال حمایت کنند. این تهیه کننده در مورد نوع همکاری با سایت آپارات که پخش کننده این مجموعه است گفت: قرار دادی که با آپارات داریم انعطاف پذیر است و سبب می‌شود بتوانیم با توجه به بازخوردها داستان سریال را تغییر دهیم. برای نعلبکی تنها یک استراکچر برای متن وجود دارد و چون طنز این سریال مبتنی بر شوخی‌های کلامی است طبق اتفاقات روز، متن می‌تواند تغییر کند.

بد نیست بدانید «نعلبکی» در لوکیشنی می گذرد که 6 شخصیت در کنار هم زندگی می کنند و اتفاقاتی مختلف برایشان رخ میدهد. در این سریال  سیاوش قلعه وردی، شهرام خانپور، حسام کلانتری، مهدی رادان، سید رضا حسینی و خشایار رستمی به ایفای نقش می‌پردازند.

نعلبکی
نعلبکی

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید