کدخبر : 5396
یکشنبه 19 آگوست 2018 - 11:55
فاقددیدگاه

ادعاهای جاهلانه و پر از غلط یک روزنامه صبح درباره شبکه خانگی!!⇐این روزنامه حتی نام درست مدیران و موسسات خانگی را هم نمی‌دانسته ولی در عین حال مدعی سود میلیاردی فعالان این مدیوم شده!!+فهرست غلطهای این روزنامه

نمایش خانگی: اینکه در دل حضور سینمایی سرمایه‌های آقازادگان مختلف سیاسی-اقتصادی از آقازادگان اصلاح‌طلب نظیر حمیدرضا عارف و علی حضرتی تا آقازادگان اصولگرا مثل عباس نادران و یک آقازاده اقتصادی نظیر احسان رسول‌اف، به ناگاه این شبکه خانگی باشد که به واسطه حضور سرمایه های مشکوک(!) آماج حملات قرار گیرد عجیب به نظر میرسد.

به خصوص که اگر بدانیم اغلب پروژه هایی که آقازادگان در آنها دخیل بوده اند به لحاظ اقتصادی بازگشت سرمایه نداشته اند و باز این شبکه خانگی است که با پخش نسخه خانگی همین آثار کمکی نسبی میکند به کمتر شدن ضرر!

در این شرایط یک روزنامه صبح در گزارشی که تیتر صفحه یک هم میشود به شبکه خانگی تاخته و مدعی سود میلیاردی هر قسمت از سریالهای خانگی شده است! روزنامه «هفت صبح» اخیرا در گزارشی با عنوان «گنج قارون در سینمای خانگی» مدعی روانه شدن صدها میلیارد پول به شبکه خانگی شده و ادعاهای عجیب و غریب را درباره سود میلیاردی گردانندگان این مدیوم طرح کرده است.

از جمله ادعاهای این روزنامه آن است که هر نسخه از سریالهای خانگی حداقل ۲۰۰هزار نسخه به فروش میرسد و به این واسطه بیش از یک میلیارد عاید سازندگان میشود و به این ترتیب ظرف شش ماه بیش از ۱۵میلیارد سود نصیب سرمایه گزاران میشود. این روزنامه همچنین از قرارداد ۳٫۵میلیاردی یک بازیگر برای بازی در یک سریال شبکه خانگی حرف زده و اینکه این بیزنس با سرعت خارق العاده ای در حال تکثیر است!!

در محل تردید بودن این ادعاها همین بس که نه تنها تیراژ یکی از سریالهای متأخر این مدیوم که اتفاقا کلی هم هزینه برای فیلمبرداری آن در خارج کشور صورت گرفته حتی به صدهزار نسخه هم نمیرسد، بلکه روزنامه مذکور در بخشی که مربوط به معرفی گردانندگان شرکتهای مطرح خانگی بوده غلطهای فاحشی داشته نشان دهنده کم اطلاعی کامل از این مدیوم!

این روزنامه نوشته است: در حال حاضر دو کمپانی بزرگ جریان تولید سینمای خانگی را سرپرستی میکنند. موسسه هنراول تحت مدیریت نجفی قائمی(؟) و موسسه تصویرگسترپارسیان(؟) تحت مدیریت علی اسدزاده که البته امامی تهیه کننده جنجالی و مشهور سینمای خانگی و سریال «شهرزاد» از سهامداران اصلی(؟) آن محسول میشود. از «هنراول» هم به تازگی سریال «گلشیفته»(؟) را دیده اید.

دقت کنید! فقط در یک پاراگراف چندین غلط فاحش وجود دارد. موسسه «هنراول» به مدیریت مجید محسنی اداره میشود(۱) و علی اکبر نجفی قائنی و نه «قائمی»(!) مدیرعامل موسسه هنرنمای پارسیان است.(۲)

علی اسدزاده مدیرعامل موسسه تصویرگسترپاسارگاد است و نه «…پارسیان»(۳) و محمد امامی هم شریک تولید محصولات این موسسه است و نه سهامدار آن(۴)! از آن گذشته سریال «گلشیفته» از طریق موسسه سرورسانه پارسیان به شبکه خانگی عرضه شد به مدیریت برادران یاری!(۵) و آخرین محصولات عرضه شده از طریق «هنراول» هم سریالهای «سایمدانگ»، «بالشها» و البته «ساخت ایران۲» هستند که این آخری با همکاری «دنیای هنر» عرضه میشود.(۶)

وقتی در یک پاراگراف گزارشی که صفحه یک روزنامه ای فرهنگی-اجتماعی را به خود اختصاص داده چندین غلط می بینید چطور میتوان مدعاهای چنین روزنامه ای درباره سود میلیاردی موسسات خانگی را جدی گرفت؟؟!!

 

Likesادعاهای جاهلانه و پر از غلط یک روزنامه صبح درباره شبکه خانگی!!⇐این روزنامه حتی نام درست مدیران و موسسات خانگی را هم نمی‌دانسته ولی در عین حال مدعی سود میلیاردی فعالان این مدیوم شده!!+فهرست غلطهای این روزنامه(0)Dislikesادعاهای جاهلانه و پر از غلط یک روزنامه صبح درباره شبکه خانگی!!⇐این روزنامه حتی نام درست مدیران و موسسات خانگی را هم نمی‌دانسته ولی در عین حال مدعی سود میلیاردی فعالان این مدیوم شده!!+فهرست غلطهای این روزنامه(0)
امتیاز:
(0) (0)
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

*

code