کدخبر : 5228
شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳
فاقددیدگاه

توضیحات نادر معماری پیرامون همایش ساماندهی عرضه محصولات فرهنگی

نادر معماری

نمایش خانگی: چندی قبل همایش ساماندهی عرضه محصولات فرهنگی در پردیس ملت برگزار شد. همایشی که از جمله سخنرانان آن نادر معماری مدیر موسسه «کیمیانما» و مدیر امور استانهای کمیته صیانت از محصولات سمعی-بصری بود.

گزارش سایت «نمایش خانگی» پیرامون این همایش و نقد بی‌توجهی به فعالان نمایش خانگی و همچنین عدم ارائه راهکار دقیق برای قاچاق وافر مجازی در آن گزارش(اینجا را بخوانید) با واکنش نادر معماری مواجه شده است.

معماری که از مدیران موسسه «کیمیانما» است با اشاره به هدف اصلی همایش که تقدیر از توزیع کنندگان مجاز محصولات خانگی است بیان داشت: هدف اصلی از این همایش صحبت درباره سازوکارهای توزیع مجاز محصولات فرهنگی بود و برای همین  پخش کنندگان مطرح خانگی شامل مدیران شرکتهای پخش مجاز «دنیای هنر»، «هنر اول»، «تدبیر و امید ماندگار» و «سرورسانه پارسیان» در همایش حاضر بودند.

نادر معماری ادامه داد: به جز مدیران، پرسنل توزیع کننده محصولات خانگی در این همایش حاضر شده و ضمن ارائه گزارش فعالیت کمیته صیانت، برای تمامی پرسنل بازاریاب خانگی کارت شناسایی صادر شد تا از طریق آن راحتتر بتوان به مقابله با شبکه قاچاق پرداخت.

نادر معماری با اشاره به نقد «نمایش خانگی» بر انفعال کمیته صیانت در مقوله قاچاق مجازی اظهار داشت: همان طور که در سالهای اخیر توانسته ایم با برنامه ای جامع، ریشه قاچاق فیزیکی را تا حد بالایی بخشکانیم برای از بین بردن قاچاق مجازی هم فعالیتهای ویژه ای را آغاز کرده ایم و رایزنیهایی جدی با پلیس امنیت انجام داده ایم.

مدیر امور استانهای کمیته صیانت با اشاره به پشت پرده برخی از شرکتهای ویدیورسانه کشور تأکید کرد: از آنجا که وابستگیهای برخی از این سامانه ها کاملا خاص است بنابراین باید با زبان منطق و دعوت به تعامل آنها را به این درک برسانیم که قاچاق محصولات فرهنگی معنایی جز سرقت ندارد.

Likesتوضیحات نادر معماری پیرامون همایش ساماندهی عرضه محصولات فرهنگی(0)Dislikesتوضیحات نادر معماری پیرامون همایش ساماندهی عرضه محصولات فرهنگی(0)
امتیاز:
(0) (0)
اشتراک گذاری:
پیوند کوتاه:
http://www.namayeshkhanegi.ir/?p=5228
مطالب مرتبط
فیلم کودک «مبارزان کوچک» به شبکه خانگی آمد+عکس
انتقاد خالق «سربداران» از حملات اخیر رسانه ملی به محصولات پرمخاطب شبکه خانگی⇐شگفت‌انگیز است که رسانه ملی، بخشی ویژه از آنتن‌ا‌ش را به مسابقات قمارگونه داده‌ و به شبکه خانگی که سریال‌سازی مخاطب‌پسند را رونق داده، حمله می‌کند!!/واقعیت آن است که همکاری چهره‌های مطرح با سریالهای خانگی، زنگ خطر را برای رسانه ملی به صدا درآورده!!/چرا رسانه ملی به‌جای ارتقای سطح کیفی آثارش تلاش می‌کند با نقد سریالهای خانگی اسباب کمتر دیده شدن آنها را فراهم آورد؟؟/صداوسیما ممیزی را برای ارشاد بگذارد و همّ و غمش را بر استفاده از کارکشتگان و تولید محصولات متفاوت کند و پاسخگوی مخاطبانی باشد که سهمی هنگفت از بیت‌المال‌شان به صداوسیما می‌رسد!!
استقبال کودکان از قسمت دهم «بالشها»+عکس
قسمت پنجم «سیزده شمالی» با افزایش زمان آمد+عکس
یک تهیه‌کننده سینما در واکنش به حمله رسانه ملی به شبکه خانگی بیان داشت⇐تلویزیون به جای زدن شبکه خانگی بهتر است کیفیت  سریالهایش را افزایش بدهد/رونق تولید در شبکه خانگی این واهمه را در دل مدیران تلویزیون ایجاد کرده که مبادا در آینده نزدیک هیچ اسپانسری برایشان نماند/وقتی تلویزیون سریالهای غیرواقعی، تصنعی و کسالت‌آور تولید می‌کند معلوم است که مخاطب به سمت شبکه خانگی می‌رود/باید خوشحال بود که مخاطب ایرانی به‌جای سریالهای ماهواره‌ای، محصولات شبکه خانگی را می‌بیند
دیدگاه شما